De senaste tårtor jag gjort:)




Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering. Men de kommer några bildinlägg då och då:)
Här har ni mina senaste tårtor!


Angry birds


På älgpasset 

5 myror är fler än 4 elefanter

Doptårtor på söta ugglor:)

Doptårtor


Till ett Milan fan


Babblarna

Frozen 


Höst tårta till min älskade mamma❤️

Dop tårtor med tema skog och grönt:)



Pingu och bilar 


Sjuksystertema


Ice age

Zebra inspirerad

En Harley Davidsson 

En buick till en raggarbilsfantast


Caketopper med tre apor

Min söta svärmors födelsedagstårta❤️



Mer tårtor kommer upp eftersom!
Kram
I
1 Carina:

skriven

Vilka underbara tårtor du gör! Kan man beställa tårta av dig! Var finns du någonstans? Hälsn Carina

Svar: Hej:) tack så mycket! Jag finns i Umeå, om du vill kontakta mig kan du skicka ett mail på [email protected]
Med vänlig hälsning Ulrika
Ulrika Foghelin

2 Frida Larsson:

skriven

Så fina tårtor! Doptårtan med ugglan på var ju supersöt:D

Svar: Tack så mycke!!:)
Ulrika Foghelin

Kommentera här: