Ulrikas fika

Nu har jag prata med alla mydigheter om vad som gäller och fått klartecken om att jag får sälja bakverk från hemmet :)
Så om det är någon som ska ha kalas/dop/svensexa m.m. är det bara att höra av sig om man vill ha en tårta eller  något annat bakverk :) Har även varit runt till lite företag i närområdet och ska börja levera fredagsfika till några stycken. Känns riktigt kul att det är någon som hakat på och jag hoppas att det blir fler!
 
Har varit lite dålig på att uppdatera här nu, men hoppas att jag kan vara lite mer aktiv här framöver då jag kommer baka lite mer :)
Vi hörs snart igen!
1 Maria:

skriven

Några tips på vilka myndigheter det är man ska prata med? har funderat på att göra samma sak..

Svar: hej maria,ja ring först till miljö och hälsa i din kommun, ( du kan ringa till växeln och be dom koppla dig) och när du fått klartecken från dom så kan du ringa till skratteverket och prata med dom. Ibland kan man )som i mitt fall) måsta starta ett företag, men har du tur så kan du få göra de på hobbynivå ett tag till, du får tjäna 30000kr/år. Hoppas de var till hjälp :)
Ulrika Foghelin

Kommentera här: