Prinsesstårta



Detta blev helgens prinsesstårta, inte riktigt som jag tänkt mig, men fin ändå med tanke på omständigheterna.
Morgonen jag skulle leverera med tårta så gick den sönder!!
Så jag åkte i panik till affären för att köpa nya ingredienser och börja på en ny tårta. (Detta 5 timmar innan leverans, och jag brukar ta tre dagar på mig). Allt detta resulterade i att tårtan inte hann bli stabil och blev pösig till leverans :( .. 
Men de är sånt som händer och man går tänka framåt och tagga inför nästa tårta:) Man är inget proffs i början (även fast man vill vara det)  och det blir några misstag men förhoppningvis lär man sig av dom och gör de bättre nästa gång :) 

Har börjat med figurerna till en tårt som ska levereras på måndag, kommer bli en skitsöt tårta:) kan ge er en liten teaser och säga att den blir i stil med fårtårtan:)

Kram på er!

Kommentera här: