Pyssel

I söndags satt jag och pysslade som många andra dagar/kvällar. Syrran tyckte att jag skulle göra fåret Shuan, HIttade en bild och gjorde så gott jag kunde, han blev ju bara hur söt som helst :)
 
 
 
Tyckte att han behövde sig en fru så gjorde en lite flicka :)
 
 
 
 
 
 
Detta blir de sista inlägget för i kväll, vi ses snart igen :)
 
 
1 Frida Gideonsson:

skriven

Wow så duktig du är! Och vilket otroligt gulligt får :) den vill man ju inte käka upp ;) haha

Svar: Tack Frida, va kul att höra :) haha jo man skulle ha gjort den med fyllning så kanske man skulle vilja äta upp den :p
Ulrika Foghelin

2 Frida N:

skriven

Du är så otroligt duktig Ulrika! :-) Vad kul att du startat blogg!

Svar: tack Frida! :) ja de blir kul att få skriva av sig lite :)
Ulrika Foghelin

3 Sofia:

skriven

Hej!

Oj vilken talang du har!!! Chokladtårtan längre ner såg ju magiskt god ut! Och fåret var hur likt som helst! :) tar du emot beställningar eller??

//Sofia snett mitt emot... ;)

Svar: Å va kul att höra Sofia:) jag kan absolut höra något åt er, är bra tr få träna:) bara att höra av sig!
Ulrika Foghelin

4 Anonym:

skriven

Kan du inte göra ett inlägg med vad du använder för recept när du gör sockerpasta och modelleringschoklad? :) (Om du använder modelleringschoklad)
Har bara misslyckats då jag gjort egen sockerpasta!

Kommentera här: